piątek, 2 sierpnia 2013

Turn Up The Love

Hej . <3

Więc w końcu odważyłam się założyć bloga . Co prawda mam jeszcze opowiadanie ale to inna sprawa .
Nie za bardzo wiem co mogę napisać w pierwszej notce .
 Jak każdy wie ..Pierwszy krok jest zawsze najtrudniejszy a później to już z górki . Może opowiem trochę o sobie ?
Więc tak .. ; )
Mam na imię Kamila i mam 16 lat ... we Wrześniu 17 ; ) Nareszcie :D *_*
Mieszkam w Niemczech od 2 lat ; ) Znajomi mówią na mnie Kam ; )
Jestem Belieber < 3 i mam w klasie jeszcze 1 Belieberke i 2 fanki Jusa *__*
Uwielbiam po prostu The Vampire Daires .
Jestem w 10 klasie  ( 1 liceum ) coś w tym stylu . Tylko tu jest zupełnie inaczej więc będę pisała w 10 klasie : )

Tak właściwie to chodzę już od wczoraj do szkoły ;o Powiem wam , że jest lepiej niż się spodziewałam.
Zaczęłam także mówić więcej po Niemiecku co mnie dziwi ponieważ nigdy tak dużo nie rozmawiałam z dziewczynami z klasy ; o  Kam robi postępy . Mam nadzieje  , że wam się spodoba mój blog i będzie ze mną ; )

Kto wie , może dodam kiedyś filimik ? Wszystko się zobaczy . Znaczy mam też w planie dodawać filmiki , oczywiście jeżeli będziecie chcieli . :)

Zdjęcia zrobiłam dzisiaj ; )  Przepraszam za jakość ale coś zrobiłam z Lustrzanką i robi brzydkie zdjęcia . ;  Muszę naprawić ; o A te poniżej robiłam moim iPhone ; )








Jak wam się podoba ? 
Kolejna notka już jutro ; ) < 3 

Tu macie mojego aska gdybyście mieli jakieś pytania :  http://ask.fm/kidrauuhl1

2 komentarze:

  1. Ślicznee ;*
    Będę zaglądać . <3 / @klaudiam41

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez jestem Belieberką <333 o jezu <3

    Obserwuje licze na to samo :)
    http://madziamaddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń